Přejímka

Přejímka kola na servis probíhá trojím způsobem:

  • zákazník má přesnou představou o tom, co potřebuje. Společně sepíšeme "Protokol o přejímce kola na opravu", kde jsou zaznámenány kontaktní údaje zákazníka, identifikace kola, požadované úkony, předběžná cena a dohodnutý termín dokončení opravy. Kopii protokolu obdrží zákazník. Do originálu, který zůstává servisu, se zaznamenávají provedené úkony a použité díly. Na závěr slouží k výpočtu konečné ceny.
  • zákazník má mlhavou představou o stavu svého kola, závady a potřebné úkony se stanoví během přejímky. Protokol se vytvoří obdobně jako v prvním případě.
  • zákazník nechá na servisu posouzení stavu kola a stanovení potřeby běžného servisu, předsezónní přípravy nebo celkové repase. Protokol v tom případě neobsahuje požadované úkony, předběžnou cenu ani termín dokončení. O nutných úkonech je zákazník informován následně formou nabídky a to osobně při příští návštěvě, telefonicky nebo elekronickou poštou.

 

Pokud se během prací objeví skrytá závada, je o ní zákazník informován telefonicky včetně ceny a prodloužení termínu dokončení opravy. Zákazník tak má možnost se rozhodnout, zda se rozsah prací o odstranění této závady rozšíří. Je však vhodné brát na zřetel doporučení servisu.